Technologijų naujienos

Google reklama neefektyvi? Kur gali tykoti problemos…

Kaip gauti lankytojų į savo puslapį? Kaip padaryti, kad jie užsisakytų mūsų paslaugas? – tokius klausimus užduoda ne viena įmonė Lietuvoje. Būdų yra ne vienas, bet jų efektyvumas – abejotinas, o tolimesnės pasekmės gali būti net ir verslo žlugimo priežastimi. Google reklama yra vienas iš geriausių ir efektyviausių būdų pritraukti klientus.
Pirmiausiai atskirkime fraze. Lankytojai yra ne tas pats, kad klientai. Lankytojai – žmonės, kurie apsilanko netyčia, smalsumo vedami arba per paiešką. Jie galbūt ir neturi tikslo kažką pirkti, neieško būdų, kaip išspręsti savo problemas. Tai prašalaičiai, kurie kartais gali būti ne tik kad nenaudingi, bet ir žalingi. Klientai yra tie, kurie turi tikslą – užsisakyti paslaugas, kurios išspręstų jų problemas. Klausimas tik kaip ir kas tai padarys. Ar tai būsite jūs, ar dar kažkas iš kitų 10 puslapių, kuriuos tas klientas yra atsivertęs tuo pačiu metu?.. Čia prasideda kita reklamos dalis. Svarbu ne tik atvestas srautas, bet ir vieta, į kurį atvedė.

Įmonės rinkodaros vadovas skundžiasi: „Sumokėjom 100 litų už Google reklamą, atėjo krūva žmonių, bet nieko neužsakė. Pora paskambino ir viskas…” Problema aiški – Google reklama nebuvo efektyvi, nors yra laikoma viena efektyviausi priemonių. Problemos čia gali būti dvi. Viena jų – neteisingai suorganizuota kampanija – pasirinkti ne tie raktiniai žodžiai, ne ta auditorija, reklaminė žinutė parašyta neįtikinamai, silpnai.

Kita priežastis – visas srautas buvo atvestas į kažkokį puslapį, kuriame lankytojai nesuprato, ko iš jų norima ir nieko neužsisakė – netapo klientais. Tas puslapis angliškai vadinasi „landing page” – nusileidimo/atvykimo puslapis. Tai reiškia, kad iš jo lankytojas neturėtų išeiti nepasiekęs savo tikslo. Puslapyje turi būti viskas sutvarkyta taip, kad lankytojams liktų tik užsisakyti paslaugą. Kai tas pardavimų puslapis yra paruoštas profesionaliai, klientų bus tikrai daugiau.

Visa tai žino kiekvienas Google reklamos konsultantas, į kurį reiktų kreiptis konsultacijos, jei iš tiesų norite efektyvios ir veiksmingos reklaminės kampanijos. retai kada patiems pavyksta susitvarkyti taip, kad rezultatai būtų puikūs, nes Google reklama yra kompleksinė paslauga, reikalaujanti ir atitinkamų mokymų, ir žinių, ir patirties.

Dar viena svarbi priežastis, dėl kurios reklaminė kampanija gali nepasisekti – jos palikimas likimo valiai. Nustatėte visus parametrus, paleidote ir palikote „savai eigai”. Kai pasibaigia kampanijai skirti pinigai, tada užsukate pasižiūrėti ir randate prastus rezultatus. Tai nutiko dėl to, kad nestebėjote visko nuo pradžių. Gal raktiniai žodžiai buvo parinkti netinkamai, gal auditorija, gal priemonės?.. Neaišku, nes nebesužinosite. Viską reikėjo stebėti, ir, atsiradus nesklandumams koreguoti ir taip siekti pagerinti rezultatus.

Vis dar norite patys vykdyti Google reklamos kampanijas? Gal vis dėlto pasikliauti profesionalais bus

NaudotosKnygos.lt

Parašykite komentarą