Technologijų naujienos

Google pagerank atnaujinimas

Dar prieš keletą mėnesių, Matt Cutts teigė, jog būtų nustebęs, jei išvystų Google PageRank atnaujinimą, iki šių metų pabaigos. Taigi, nepaisant to, štai mes esame jau Gruodžio mėnesyje ir Google kampanija katik atnaujino puslapių PageRank reikšmes. Tai visada yra labai didelis įvykis, tarp SEO bendruomenės, kai Google išleidžia tokio tipo atnaujinimus.

PageRank – vienas aiškiausių ir matomiausių egzistuojančių matmenų, leidžiantis matyti bei nustatyti svetainės vertę, pagrinde remiantis kokybiškomis nuorodmis į mūsų svetainę. Šis 2013 metų Google PageRank atnaujinimas ypatingai svarbus vien dėlto, jog apie jį nebuvo anonsuojama, todel visiems tai buvo didelis netikėtumas. Žvelgiant bendrai, panašu kad didžioji dauguma naujų ar nesenai startavusių svetainių, po atnaujinimo turi / turės, PR1 ar PR2, tuo tarpu senos svetainės su PR4 – PR6, regis negavo jokių didesnių PR padidėjimų, netgi atvirkščiai.

Atliekant tyrimą, ir peržiurint keleta tūkstančių svetainių, tendencija buvo tokia: 90 % buvo su nukritusiu PageRank. Daugelis didelių svetainių savininkų nėra labai patenkinti tuom, kad Google atnaujino PageRank šventiniu laikotarpiu. Tai gali turėti didelę įtaką puslapio PR, ypatingai jeigu buvo pirkta daug kokybiškų nuorodų kitose svetainėse, kurių PageRank’ai greičiausiai taip pat kris.

Kadangi Google paieškos algoritme, PageRank sudaro tik vieną nedidelę sudedamąją dalį, siulome per daug nesikoncentruoti į PageRank padidinimą, jei jis sumažėjo po atnaujinimo. Visgi, Google pabrėžia, kad pagrindinis faktorius išlieka: tai į Jūsų svetainę kreipiančių kokybiškų nuorodų (backlinkų) iš kitų svetainių visuma bei kiekis. O ar Jūsų svetainės PageRank pasikeitė?

www.seogo.lt

NaudotosKnygos.lt

Parašykite komentarą