Mada

Drabužiai internetu – atokvėpis piniginei

Rūbai kinta kaip ir laikas. Tiksliau, jie tarytum atspindi laiko tėkmę. Vieni modernūs, kiti – tai, kas jau buvo pamiršta. Šiaip ar taip įdomu stebėti kintančias madas. Net ir pirkimo procesas nestovi vietoje – kas prieš 20 metų būtų pagalvojęs, kad drabužiai internetu bus kiekvienam prieinamas dalykas, visai nesusijęs su kokiu nors fantastiniu romanu.

Štai dabar rūbai internetu ne tik įkandami kiekvienam – tai yra puiki galimybė drabužius įsigyti už patrauklią kainą. Žinoma, šiais grožio kulto laikais labai didelė reikšmė teikiama drabužių dizainui. Taigi natūralu, jog ieškoma ne tik to, kas pigu, bet ir to, kas gražu.

Visgi kartais „pigu“ ir „gražu“ nėra toli vienas nuo kito. Internetinis pirkimas būtent tuo ir patrauklus – kainą nurodantys skaičiukai yra džiugina ne mažiau nei prekės dizainas. Aišku, natūraliai kyla klausimas, kokiu būdu kainos paverčiamos priimtinomis. Viena priežasčių, dėl kurių drabužiai internetu džiugina iš matematinės pusės, yra mažesnės parduotuvės išlaidos. Kadangi parduotuvės „formatas“ virtualus, nemaža dalis išlaidų reikalinga būtent internetinėje terpėje, tačiau jos nesiekia tokių sumų, kurių prireiktų, norint pastatyti žėrinčią ir akį traukiančią parduotuvę strategiškai patogioje vietoje.

Įsivaizduokite, kiek reikia investicijų, kad parduotuvė atkreiptų dėmesį: būtų patraukli ir išskirtinė ne tik iš lauko, fasadinės pusės, bet ir vidaus. O ką jau kalbėti apie pardavėjus, kuriuos reikia motyvuoti kultūringai, mandagiai elgtis ir tinkamai reprezentuoti įvaizdį. Kitas aspektas yra dvigubos patalpos. Pirkėjas, užėjęs į parduotuvę, nori prekes matyti tvarkingai išdėstytas. Paprastai lentynose būna po vieną ar kelis to paties modelio drabužių dydžius. Tačiau prekių yra ir daugiau. Vadinasi, reikalingas sandėliavimas. Ką apie tai būtų galima pasakyti žvelgiant į internetinio pardavimo pusę? O gi tai, jog rūbai internetu perkami žvelgiant ne į blizgančias lentynas, o į tai, kas matoma kompiuterio ekrane. Elektroninėms parduotuvėms tiesiog pakanka patalpų, kuriose būtų galima laikyti prekes, paprasčiau tariant joms nereikia brangių ir reprezentatyvių erdvių, nes pirkėjai lankosi jų internetinėje svetainėje, o ne tradicinėje parduotuvėje.

Taigi nesunku suprasti, kodėl drabužiai internetu pasižymi patraukliomis kainomis. Kai parduotuvė patiria mažiau išlaidų, lengviau atsikvėpti gali ir pirkėjas.

NaudotosKnygos.lt

Parašykite komentarą