Pasauliui besirengiant svarbiausiam futbolo renginiui – futbolo čempionatui, prasidėsiančiam jau šį ketvirtadienį – Lietuvos sirgaliai taip pat nesnaudžia. Didžiausios elektroninės parduotuvės Baltijos šalyse „Pigu.lt“ atstovų duomenimis, lietuviškos atributikos prieš šį renginį parduota 15 proc. daugiau nei prieš praėjusių metų vasarą vykusį Europos krepšinio čempionatą.
„Pigu.lt“ rinkodaros vadovė Giedrė Vilkė sako, kad šiais metais sporto entuziastai jau įsigijo daugiau kaip 8,5 tūkst. vienetų sirgalių atributikos.
„Įprastai sirgaliai itin suaktyvėja prieš didžiąsias krepšinio varžybas, ypač, jei jos vyksta Lietuvoje. Nepaisant to, kad Lietuvos rinktinės futbolo čempionate neišvysime, šiais metais pirmą kartą jaučiame aktyvesnį lietuvių sirgalių sujudimą prieš futbolo šventę. Tikėtina, kad tai lemia čempionato mastas ir lokacija“, – svarsto ji.
Atstovės teigimu, viena iš pagrindinių sirgalių įsigyjamų prekių – Lietuvos vėliavos bei vėliavėlės.
„Pastaruoju metu nupirkta 2 kartus daugiau vėliavų bei mažų medžiaginių vėliavėlių nei prieš krepšinio čempionatą, o istorinių vėliavų nupirkta net 3,5 kartus daugiau. Tiesa, popierinių vėliavėlių paklausa kol kas atsilieka, tačiau tikėtina, kad prasidėjus čempionatui ši atskirtis sumažės”, – sako G. Vilkė.
Pasak atstovės, sirgaliai prieš šį artėjantį futbolo renginį ieško atitinkamų aprangos detalių – tai rodo marškinėlių, kepurių, pirštinių, trispalvių perukų bei panašių prekių su lietuviška atributika pardavimo duomenys.
„Vyriškų marškinėlių prieš šį futbolo čempionatą nupirkta 45 proc. daugiau, o moteriškų – 36 proc. daugiau nei praėjusiais metais prieš Europos krepšinio čempionatą. Pastebime, kad vaikiškos aprangos detalės buvo perkamos 1,5 karto, o trispalviai perukai – 2 kartus dažniau“, – aiškina ji.
G. Vilkė pasakoja, kad įprastai lietuviškos atributikos pardavimai išsauga artėjant valstybinėms šventėms.
„Vertindami vartotojų pirkimo įpročius, pokyčius pastebime ne tik prieš didžiuosius sporto renginius, bet ir prieš Lietuvai svarbias progas. Šiais metais, prieš Vasario 16-ąją, laukiant Valstybės atkūrimo šimtmečio, lietuviai įsigijo 8 kartus daugiau vėliavų nei praėjusiais metais tuo pačiu laikotarpiu. Prognozuojame, kad prieš Liepos 6-ąją taip pat sulauksime didesnio lietuviškos atributikos pirkėjų aktyvumo“, – sako „Pigu.lt“ atstovė.
Apie „Pigu“ grupę:
„Pigu“ grupė, kuriai priklauso internetinės parduotuvės „Pigu.lt“ Lietuvoje, „220.lv“ Latvijoje ir „Kaup24.ee“ Estijoje, yra didžiausias e-prekybos rinkos dalyvis Baltijos šalyse. Nuo 2015 m. „Pigu“ grupę valdo viena didžiausių Centrinės ir Rytų Europos privataus kapitalo investicijų bendrovė MCI.
Pranešimą paskelbė: Ieva Skurdauskaitė, UAB „Gravitas Partners”