– „Maxima“ šiemet mini 25-erių metų veiklos sukaktį ir pradeda jubiliejinę programą „Karta 25. Įkvėpti rinktis“.
– Pusę metų truksiančios programos metu „Maxima“ pristatys įkvepiančias savo bendraamžių istorijas.
– Šie bendraamžiai – jauni žmonės, pasirinkimų laisvės kartos atstovai, kurie turėdami laisvę rinktis pasirinko kurti, gyventi, dirbti, darbo vietas steigti Lietuvos miestuose ir miesteliuose.
– Projekto rengėjai tikisi, kad įkvepiančios projekto dalyvių istorijos įkvėps daugiau pasididžiavimo mūsų šalimi.
Dvidešimt penkerių metų veiklos sukaktį šiemet Lietuvoje minintis prekybos tinklas „Maxima“ pradeda jubiliejinę programą „Karta 25. Įkvėpti rinktis“. Programos ašis – visuomenei pristatomos 25-ios įkvepiančios istorijos jaunų žmonių, kurie, kaip ir pati įmonė, užaugo nepriklausomoje Lietuvoje, pasirinkimų laisvės sąlygomis.
„Norėjome „Maximos“ 25-erių metų jubiliejų pažymėti ypatingai. Užuot tik pasakoję savo verslo sėkmės ir prekybos Lietuvoje legendą ar apsiribodami šventinėmis akcijomis, nusprendėme žvilgtelėti į savo bendraamžius. Pasižiūrėti, kuo jie gyvena, kokį gyvenimo kelią, turėdami tokias plačias galimybes veikti, pasirinko. Kartu norėjome parodyti, kad nauja karta yra kitokia, nemažai jai taikomų stereotipų iš tiesų nelabai tinka. Šios įkvepiančios projekto dalyvių istorijos mums primena, kiek daug priklauso nuo mūsų pačių pasirinkimų ir norėtume, kad šios kartos istorijos suteiktų daugiau pasididžiavimo mūsų šalimi, kurio mums kartais pritrūksta“, – sako Kristina Meidė, „Maxima LT“ generalinė direktorė.
Pasirinkimų laisvės kartos atstovai projekto „Karta 25. Įkvėpti rinktis“ metu kalbinami visoje Lietuvoje, mūsų miestuose ir miesteliuose. Projekto herojai pristato patys save, savo užsiėmimus, darbo ir net asmeninio gyvenimo aplinką, kas drauge atskleidžia ir jų vertybes. Įkvepiančios kartos atstovų istorijos turėtų pasiekti platesnę žmonių auditoriją skirtingas kartas sujungiančiomis komunikacijomis priemonėmis – per žiniasklaidą, socialinius tinklus, gyvais susitikimais su moksleiviais mokyklose, o galiausiai, metų gale, sugulti į riboto tiražo žurnalą.
„Maximos“ vadovės teigimu, žvilgsnis į bendraamžių kartą ir tai, ką su savaisiais pasirinkimais jie padarė, yra gera proga įvertinti ir tai, ko per tokį patį laiką pasiekė ir kaip pasikeitė „Maxima“.
„Šalyse, kuriose gilios šeimos verslo tradicijos perduodamos iš kartos į kartą, o verslumas tarsi natūralus, gal ir sunku būtų suprasti verslo pradžioje, prieš 25-erius metus, Lietuvoje kilusius iššūkius – juk viską turėjome pastatyti nuo nulio. Neturėjome tokios pasirinkimo laisvės, kokią turi dabartinė karta, tačiau lygiai taip pat rinkomės dirbti, kurti ir judėti į priekį. Kartais mums patiems sunku patikėti, jog šiuo metu daugiausia darbo vietų sukūrusi, didžiausią parduotuvių skaičių turinti įmonė, šiandien esanti ir viena didžiausių mokesčių mokėtojų, dar ne taip seniai turėjo vos keletą darbuotojų, kelias parduotuves sostinėje ir daugybę dalykų Lietuvoje apskritai darė pirmą kartą “, – džiaugiasi K. Meidė.
1992 m. tuometinė „Urdžia“, davusi pradžią šiandieninei „Maximai“, ir turėjusi vos 3 parduotuves Naugarduko, Sapiegos ir Grybo gatvėse Vilniuje, išaugo iki geriausiai žinomo prekybos tinklo Baltijos šalyse. Lietuvoje veiklą pradėjęs mažmeninės prekybos tinklas šiuo metu ne tik Lietuvoje, bet ir Latvijoje, Estijoje, Lenkijoje ir Bulgarijoje turi daugiau kaip 500 parduotuvių, kuriose dirba apie 29 tūkst. darbuotojų.
Daugiau apie projektą galima rasti „Maximos“ interneto svetainėje www.maxima.lt/karta25
Pranešimą paskelbė: Rūta Pastarnokienė, Fabula Hill+Knowlton Strategies