Brazilijos kosmetikos pramonės lyderė „Natura Cosméticos“, gavusi reikiamus patvirtinimus iš atitinkamų konkurencijos institucijų, baigė įmonės „The Body Shop“ įsigijimo procesą iš „L’Oréal“. Kartu su „The Body Shop“ įsigijimu „Natura“ žengė ir lemiamą žingsnį – tapo pasauline grožio kompanija, kuri vienija tris stiprias kosmetikos bendroves: „Natura“, „The Body Shop“ ir „Aesop“.
Šių trijų įmonių preliminari bendradarbiavimo sutartis buvo paskelbta 2017 m. birželio 9 dieną. Visos jos yra įsipareigojusios plėtoti etišką verslą, siekti tvaraus ir teigiamo socialinio poveikio, todėl tikimasi, kad šis sandoris siekiant bendrų tikslų leis naujosios grupės narėms įžengti į platesnius pasaulinės rinkos vandenis.
„Džiaugiamės galėdami pakviesti „The Body Shop“ į savo grupę. Šis aljansas – tai bendrovių, sutelktų bendram tikslui, derinys, kuris peržengia įprastų įmonių praktiką. Smagu, kad nauja gėrio jėga įgauna pagreitį“, – apie sandorio užbaigimą kalbėjo Guilherme Leal, „Natura“ vadybos pirmininkas.
Prekių ženklai „Natura“, „The Body Shop“ ir „Aesop“ kartu veikia 69 šalyse, turi 17 tūkst. darbuotojų, 3 tūkst. 200 parduotuvių, tvirtą frančizių tinklą, 1,8 mln. nepriklausomų pardavimų atstovų ir didžiulę produktų bei jų kategorijų įvairovę.
Apie „Natura“
1969 m. įkurta „Natura“ yra Brazilijos tarptautinė kosmetikos ir grožio įmonė bei Brazilijos kosmetikos pramonės tiesioginių pardavimų lyderė. 2016 m. grynasis įmonės pelnas siekė 7,9 mlrd. dolerių. Įmonės filialai veikia Argentinoje, Čilėje, Meksikoje, Peru, Kolumbijoje ir Prancūzijoje. 2014 m. gruodį „Natura“ tapo pirma kompanija, kuri gavo sertifikatą „B Corp“. Pastarasis įrodo organizacijos skaidrią ir tvarią veiklą socialiniuose, aplinkos apsaugos ir ekonominiuose aspektuose.
Apie „Aesop“
Australijos grožio įmonė pradėjo veiklą 1987 m., siekdama sukurti aukščiausio lygio kosmetikos priemones veido, plaukų ir kūno priežiūrai. Šiuo metu įmonė turi daugiau nei 190 išskirtinių parduotuvių 20 pasaulio šalių Amerikoje, Azijoje, Europoje ir Okeanijoje. „Aesop“ produktus taip pat galima rasti 97 skirtingose universalinėse parduotuvėse.
Apie „The Body Shop“
Įmonę įkūrė „The Body Shop“ Anita Roddick 1976 m. Braitone, Anglijoje. „The Body Shop“ šiandien garsėja kaip pasaulinė grožio kompanija, kuri savo siūloma makiažo, plaukų ir kūno priežiūros produkcija siekia teigiamų pokyčių ne tik visuomenei, bet ir gamtai. Daugybės pasaulio vartotojų simpatijas šis prekės ženklas pelnė būtent dėl itin etiškai ir tvariai vykdomos verslo strategijos, o „The Body Shop“ veiklos filosofija remiasi tuo, kad gėris turi būti varomoji verslo jėga.
Pranešimą paskelbė : – -, UAB „VIP Viešosios informacijos partneriai”